Det är inte regn som faller

Känns som att det enda jag gjort de senaste året är att gå på begravningar ...
Idag tänker jag vara ledsen. Sakna. Minnas. Känna glädje över att fått haft denna människa i mitt liv, under en sån pass lång tid. Jag är glad att du äntligen fått frid och fått lämna sjukdomen bakom dig. Jag vet att du har det bättre nu. För oss anhöriga är det som att vi förlorar dig på nytt. Denna gång för gott. Jag är så otroligt tacksam över att fått haft dig i mitt liv. Det är inte många som har så bra kontakt med sina farföräldrars syskon, barn, barnbarn och barnbarnsbarn. Jag är lyckligt lottad.

Dina goda vaniljbullar som inte låg i bullformar. De enorma egenodlade gurkorna. Morotslandet där man fick gå och dra upp morötter. Ärtlandet, mitt paradis. Ugglebo. Den vita verandan. Piff och puff. Ditt skratt. Ditt lugn. Du kommer alltid vara saknad och älskad.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Farföräldrars...

2009-12-04 @ 07:53:57
URL: http://goldenretrievergirl.blogg.se/
Postat av: pernilla

Nej Sara, din sida var jättefin! :D Haha, Robin trodde att jag hade gjort din kortsida. Sen om jag ska ta det som en komplimang eller inte, det vet jag inte riktigt ;)

2009-12-09 @ 19:59:48
Postat av: Pappa

I kväll är första gången det rinnar tårar utför min kind på länge. Har precis läst "Det är inte regn som faller". Du är för go, kram!

2009-12-15 @ 20:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0