Önskelista till ALLA

Presentkort fungerar alltid. H&M. KappAhl. IKEA. Birsta City. Stenstan. DinSko. Strumpor (ej tubsockor, dvs. inga reklamstrumpor från intersport) strl 37-39. Middagar hos diverse personer går också bra att ge mig. Maria i hus 10 känn dig träffad ;) Tatuering. Pengar till en. Jag vill inte gärna att ni ska göra den på mig ;) Braständare

Jag gillar smycken. Av alla dess färger och former. Skor. Jag har börjat avancerat mig upp på klack, MEN i så fall ska gärna klacken vara bred så jag kan behålla min balans. Storlek 38. Toppar. Storlek S alternativt 36 brukar bli bra. Men så beror det på affär, kvalité och passform. Kan ibland bli lite trångt över brösten. Ta med en provdocka så brukar det fungera perfekt.

Behov av något till hemmet är jag inte, vad jag kan komma på. Mina 42 kvadrat börjar bli ganska fylld till bredden. Så jag vet inte om jag får plats med så mycket mer.
Men ni får fortfarande ge mig en resa. Vart som helst. Helst till Thailand. Eller USA. Eller Gambia. Ja Stockholm går också bra, men då ska gröna lund vara inräknat. En Citroen C3 går också bra. Svart eller silverfärgad. Absolut inte babyblå.  En heldag med delfiner på Kolmården går också bra att ge mig. Eller ett dykarcertifikat.

Haha suck vad jag är värdelös på att göra önskelistor. Vet du hur länge jag suttit med dessa? Jag menar, vem önskar sig en braständare? Men nu har väl dom flesta fått en egen, personlig önskelista de kan kika på ;) Fast överraskningar uppskattas. Jag lovar ni besitter nog någon bra sak jag behöver och vill ha men som jag själv inte vet om än ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0