Till Klaris

Vi är gamla vänner. Vi är även nya vänner. Det är jag och Klara det. Klara läser min blogg. Varje dag. Troget. Hon vet allt som händer i mitt liv. Därför vill jag säga HEJ KLARA, vad roligt att du läser min blogg :D
Eftersom du läser min blogg, tänkte jag bjuda på något roligt. Vad sägs om bilder från back in the days? ;)


Fantastiskt. Vilka minnen. Gamla sådana. Klara gillar att påminna mig om ett hemskt fall jag gjorde under min simkarriär. Saker jag förträngt men som Klara mer än gärna tar fram igen. Det är nästan så att jag åter kan känna känslan av det onda, rädslan att vara förlamad. Mitt tips, dyk aldrig från högsta trampolinen. Om ni dyker från högsta trampolinen, ta inte sats med fötterna. Då blir kraften stark och du får ett överslag och hamnar på ryggen. DET gör ONT. Det kan jag intyga.


Kommentarer
Postat av: klara

haha va gulligt sara! :') tack också för att du avslöjat mitt bloggberoende för alla dina readers också ;)

2009-12-15 @ 23:10:59
URL: http://klark.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fint Sara! Jag ser att du fått med mig på en bild också ;)

2009-12-16 @ 12:34:03
URL: http://fnittertanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0