Semester

Jag har varit på semester. I tre dagar. En alldeles lagom semester. Jag har inte gjort många knop de senaste dagarna. Sovit, varit på hundpromenad, ätit, varit på ytterligare en hundpromenad och sovit. Ungefär så har mina dagar sett ut. Ljuvligt.

Jag känner mig lite som en ny människa. Det gjorde verkligen susen att åka till mamma och pappa för några dagar. Att åter få bli uppassad som ett litet barn. Att få maten serverad på bordet. Att krypa upp i soffan bredvid pappa och kika på en film. Att få vandra i skogen med hundarna. Fantastiska tre dagar. Ytterst lite plugg, ungefär lika med noll. Men vad gör det?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul att du tyckte om din "semester" hos oss, även om du fick frysa! Det var kul att du hälsade på.

2009-11-02 @ 11:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0