Ullared på Kanal 5

Såg just Kanal 5 nya storsatsning Ullared. Jag måste säga att det var bättre än väntat. Om inte annat himla roligt att kika på. Finns bra roliga människor här ute i landet. Jag gillade pantertanterna som älskade Robert Wells. Carro såg dock en likhet mellan ena pantertanten och en framtida Sara. Vem vet. Sedan gillade jag familjen vars kvitto var längre än 190 cm och där slutsumman hamnade på 11 000kr. Jag måste ju säga att man kan göra fynd på Ullared. Men vad tusan köper man för 11 000 kr? Min största fundering var hur de ska få plats med allt det där i den lilla röda bilen. Sedan har vi ju dagens favorit. Alla vår älskade blondie. Man vet inte om man ska skratta elller gråta. Googlade på honom och fann detta. Fantastiska. Vår älskade Mattias kommer gå långt här i livet. Speciellt inom musikbranchen. Han har ett öga för musik. En riktig musikalisk ådra i kroppen  ... Och han är ju så himla ... hmm ... snygg. Carro älskar honom redan. Maria, vem vet. Här är kanske din blivande svärson ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du och Ullared...

Jag och vissa andra hatar den affären och hade det varit lika lång kö när vi var där som på TV, då hade jag nog vänt...

2009-11-03 @ 08:19:27
URL: http://goldenretrievergirl.blogg.se/
Postat av: pernilla

Usch, vilken hemsk människa han var!!!! Jag kunde knappt titta, satt bara och skrattade! haha

2009-11-03 @ 09:09:15
URL: http://dearpernilla.blogg.se/
Postat av: Carrou

Ja guu så jag älskar honom, de är alltså nu din uppgift som kompis och leta rätt på hans nummer så jag kan börja planera brölllooooppp xD haha hmm.. eller hur var det nu(?) :D

2009-11-09 @ 18:01:38
URL: http://carrooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0