6 år har blivit 7 år

Ja vad säger man? Idag firas ett sju års långt förhållande. Så grattis till turturduvorna vars kärlek aldrig verkar dö ut. Helt otroligt. Konstant lyckopiller måste vara lösningen. Ja grattis till mig själv också förresten, jag tillhör också detta förhållande. VI har faktiskt varit tillsammans i sju år.

 

Vad sägs om en liten kort presentation av detta lyckliga evighetsförhållande. Henke skulle kunna liknas vid pappan i ett förhållande. Han gillar att göra så lite som möjligt. Ligga i soffan, kika på tv. Gå och tippa. Dricka en öl. Klia sig på magen (okej vi vet alla att det är på ett helt annat ställe). Lyssna på lite musik. Reser sig upp och går och diskar gör han när Lina sagt till honom tre gånger. Då kommer vi till Lina. Skulle kunna liknas vid mamman i ett förhållande. Hon planerar, ser till att allting sker på rätt sätt. Det vill säga på hennes sätt. Hon städar. Möblerar. Lagar mat. Tvättar. Organiserar. Sköter ekonomin. Slutligen har vi kommit till mig, den tredje pusselbiten i detta förhållande. Så vad är min uppgift? Jag skulle nog säga, vara barnet och göra så lite som möjligt. Komma hem ibland och få middagen serverad. Ibland även kräva skjutsning/hämtning någonstans. Ja vad säger man om oss, vi är helt enkelt den lyckliga familjen!


Kommentarer
Postat av: Nina

HAHA grattis till "er 3" då ;)

2009-10-17 @ 14:55:20
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0