Flickbesök hela dagen lång

En lyckad söndag. Konstant liv i lägenheten, hela dagen lång. En mysig fyra timmars fika med tjejerna. Det lutar mot ett luciafirande i huvudstaden. Om vi lyckas komma till skott vill säga, vi har ju bara planerat denna resa i över ett år. Eira är så himla söt. Hon har världens sötaste lilla tjej leende. Helt klart Liam framtida tjej. Som moster har jag rätten att välja tjej till Liam, det tror jag nog.


Jag hann precis plocka undan från fikabesöket när Anna dök upp i dörren. Anna måste vara den av mina vänner som är mest lik mig. Personlighetsmässigt. Allt från fame factory till rapar till tänka högt till skratt. Jag lyckades konstatera att henns bror var lik en ur turtles samtidigt som jag konstaterade att Noe ser ut som en ur björnligan. Varav Anna konstaterade att Noe var lik min syster. Betyder det att min syster är en ur björnligan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0