En oändlig trötthet

Jag vet inte vad det är för fel. Men efter klockan sju på kvällen har jag svårt att hålla ögonen öppna. Så då kan man ju verkligen fundera kring varför jag väljer att dra ut på pluggandet till sista sekund. Jag har ju en hel del kvar att lära innan jag går till sängs. Fast jag måste berömma mig själv, för jag har lärt mig ganska mycket det senaste dygnet. Upplever de latinska orden ganska roliga att studera.

Nej nu måste jag verkligen ta tag i studierna om jag ska få komma i säng idag. Någon som har bra tips på hur man håller sig vaken och pigg? Jag har redan tvättat ansiktet x antal gånger i kallvatten, hängt ut genom fönstret och andas in frisk luft och druckit te. Tips mottages tacksamt! För jag antar att jag kommer stöta på fler sådana kvällar under min utbildning. Jag har ju en förkärlek till att studera dagen innan.

Kommentarer
Postat av: Nina

cola eller kaffe.

koffein

2009-10-15 @ 22:31:52
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Mysan

lägg en t-shirt i frysen, och när du känner att du börjar bli trött så tar du på dig den iskalla tröjan så piggnar du till ;)

2009-10-15 @ 22:57:44
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0