Första diagnosen jag ska ställa är på mig själv

Vad är det för fel på mig? Tur att jag ska bli sjuksyster så att jag äntligen (om tre år) kan ställa en diagnos på mig själv. Jag måste besitta någon allvarlig sjukdom, symtomen är myror i brallan, koncentrationssvårigheter och städningsmani. Varför ska det vara så svårt att sätta sig ner och plugga? Ja du ser ju, någon allvarlig sjukdom måste jag ju bära på. Hoppas det inte smittar. Eller är det någon som har smittat mig?

Dessutom lyckades jag tappa mobilen i golvet så en knapp sprack. Suck. Dagens elektronik. Det var då bättre i mina yngre dar. Tänk er tillbaka till början av 2000-talet. Det var gamla goda tider det. Nokia 3310. Tegelstenen som överlevde allt. Lite som mig. Frågan är ju om jag kommer överleva det muntliga idag ...

(Du behöver inte läsa, det är ett Sara-peppar-sig-själv-att-det-kommer-gå-bra-på-det-muntliga-och-att-hon-inte-kommer-få-stå-och-skämmas-där-framme-stycke) Äsch nu är det redan försent att plugga. Gör dig snygg, ät lite mat och trolla sedan fram de magiska kunskaperna. Och om du inte klarar detta, då får du fan inte gå ut ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

nu ska det funka

2009-10-16 @ 11:47:24
Postat av: Nina

haha du måste läsa "lokalsinne in my ass" på en pappas dagbok. jag har skrattat så jag gråter.

2009-10-16 @ 22:18:35
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Mamma

ADHD kanske?

2009-10-17 @ 15:00:34
URL: http://goldenretrievergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0