Gratis(bio) är gott

Oktober börjar rinna mot sitt slut. Härnäst kommer november och sedan är vi plötsligt mitt uppe i december och allt vad de innebär. Julklapparna till vänner och familj ska inhandlas. Som ung och student kan det ibland vara svårt att få december månad att gå runt, ekonomiskt. Lösningen på problemet heter Gratisbio.
Jag har varit medlem På Gratisbio i bara några månader, men har redan fått hem presentkort till ett värde på 500 kr och fler kommer jag få inom kort. Helt gratis.
Allting är väldigt simpelt. Bli medlem på Gratisbio och logga in lite då och då, besök några hemsidor, klicka dig runt och vips så har även du tillräckligt med poäng för att växla till presentkort, biobiljetter ect. Perfekt så här innan julklapparna ska inhandlas.



Så vad väntar du på? Bli medlem HÄR.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag fattar inte hur du får ihop dom där poängen, jag lyckas inte få ihop till nåt.. jag som verkligen skulle behöva dom där "julklappspengarna"

2009-10-19 @ 11:13:35
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0