Helgen i några väl valda ord

Herregud vilken helg

Jag tänkte sammanfatta min helg med några väl valda ord. Fredagen bestod av skola följt av shoppping i min ensamhet. Gjorde några fynd faktiskt. Sedan kom Stina och gick med mig, väldigt mysigt. Slöt till slut upp med Nina, Noe och Ida på Barrista. Därefter blev det fredagshandling i vanlig stress. Hem till Nina på en riktig familjemiddag. Pasta carbonara till middag följt av fruktsallad och kladdkaka till efterrätt. Lätt spyfärdig begav jag mig ner till bion för att möta upp Indalsgänget. Väldigt trevligt då det var ett tag sedan sist vi sågs. Det blev flickan som lekte med elden. Väldigt bra film. Dock satt jag och nickade titt som tätt, inte på grund av dålig film utan mer på grund av sjukt trött Sara.

Hem, sova fem timmar. Upp och cykla iväg till MIUN. Inte för att vara en seriös student. Så långt har jag inte kommit än. Utan mer för att jobba, tjäna pengar. Dagen flöt på bra, tror inte jag gjorde några större misstag. Förutom att på vägen till skolan höll jag på att cykla in i en sovande uteliggare. Jag höll på att dö, bokstavligen.
Cyklade hem. Satt igång Johan Falks vapenbröder. Därefter blev det utgång och nu sitter jag här på helgens sista dag. Tragiskt. Jag hade behövt en dag till, för att vila. Ska strax iväg på jobbet. Heldag. Drygt. Skulle behöva sova mer. Har hunnit sova fyra timmar i natt. Hade kunnat sovit en timme längre då jag glömde bort att klockan ska ställas tillbaka. Drygt det med. Ungefär lika drygt som att detta inlägg blev långt. Drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0