Lets go to the party

Okej vi tar ett inlägg om gårdens utgång också. Då det finns några extra roliga händelser. Bästa Lina skjutsade mig ner till Emma. Jag gick glatt in och kom glatt ut fem minuter senare. Alkoholen? Vem åker på fest utan alkohol? Lina hann sådär precis hem innan hon fick vända, hämta mig och sedan skjutsa mig en gång till samma ställe. Med alkoholen denna gång. Bra start på en utgång med andra ord. Jag skyller på den senaste veckans sömnbrist. Alternativt att jag längtade så fruktansvärt mycket efter Lina att jag var tvungen att tillbringa lite mer tid med henne i bilen.
Mysig fest hos Emma. Vidare ner till stan. Står utanför varenda krog i hela Sundsvall. Pratar med folk, fryser och diskuterar vilt vilken vi ska välja. Svårt att fatta beslut. Borde finnas en krog. Bort med valmöjligheterna. Vi hamnade slutligen inne på Avenyn där vi dansade loss och kvällen avslutades nere på Subway. Träffade många kända ansikten. Skratt och kramar i massor.

Kvällens sista sms skickades av Anna där hon poängterade att jag var lika störd som henne. Tar jag som en komplimang. Vem orkar vara normal dessa dagar?

Kommentarer
Postat av: Nina

haha det är tobbes stativ ;)

2009-10-26 @ 09:21:14
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0