Lill lördag mitt i veckan

Konstaterade igår kväll att jag verkligen måste börja plugga till kommande tenta. Det är HUR mycket som helst vi ska kunna. Ungefär en hel bok utan och innan. På sådär 700 sidor. Svenska ord. Latinska ord. Medicinska termer. Roligt att Sunsvall lagt autonomi kursen på 7,5hp medan andra städer har den på 15hp. Med andra ord det är dags att gå i ide, bosätta sig i lägenheten med böckerna som närmste vän. I alla fall de kommande två veckorna. Men mina vänner, ni når mig via telefon under denna tid.
Nu ska jag hoppa in i duschen, för att sedan bege mig till skolan för ytterligare en heldag, 8-17 i föreläsningssalen. Sedan ska jag faktiskt umgås med Pernilla. Ha en riktig PeSa kväll hemma hos mig. Efterlängtat, både PeSa och Pernilla. Dock så måste PeSa kvällen avslutas med plugg. Jag måste försöka renskriva föreläsningarna som vi haft än så länge.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag har också längtat!

2009-10-21 @ 09:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0