Söndagsledighet

Jag är ledig, en söndag. Hur ofta händer det liksom? Himla skönt. Jag har precis bakat krokar (så nu är det bara att komma mamma) och en kladdkaka. Får nämligen fyra fika flickor (plus en bebis kanske?) runt två tiden. Senare ikväll kommer Anna för söndagsmys i min soffa, med Twilight på skärmen.

Igår kväll var det meningen att det skulle bli utgång, men på grund av personliga skäl ställde Anna och jag in det, eller ja vi sköt upp den till en annan dag. Med andra ord något att längta till. Så istället tillbringade jag kvällen med min familj, Lina och Henke. Vi såg nyaste Wallander och chipsade hemma i min soffa. Sedan utforskade vi kroppen, tur att mina skolböcker kan glädja andra också.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Simba & jag kommer någon dag och äter kakor...

Tack på förhand

2009-10-19 @ 14:08:49
URL: http://goldenretrievergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0