Ett måste från Lane 4

Det är många gånger jag längtar tillbaka. Till bassängen. Den eviga klorlukten. Både som simmare och som simtränare. Varför fortsatte man inte simma för skoj skull typ en gång i veckan? Lätt att vara efterklok. Kanske dags att damma av de gamla simgrejerna?

Nu kom jag på sidospår i detta inlägg som skulle handla om baddräkt och inte en gammal passion. Jag funderar nämligen på att införskaffa mig en ny baddräkt. De gamla utslitna tävlingsdräkterna, ja de är helt enkelt utslitna. Det är bra att ha när jag är på badet med Liam och Noel. Baddräkt ska man ha när man badar med små barn, det lärde man sig som simfröken, eller hur Lina ;)

Nu har jag i alla fall funnit en vacker sådan på Lane 4. De har otroligt bra kvalité på badkläderna. Denna vackra sak kostar 400 spänn. Känns jobbigt att betala för så litet stycke tyg. Men det största problemet är att jag glömt hur storlekarna fungerar. Får se hur jag gör i slutet av denna månad. Men visst är den vacker?


Bild lånad från www.lane4.se


Kommentarer
Postat av: Stina

Det är bara att börja simma igen ;) En gång i veckan, det klarar väl du? :) Mycket fin baddräkt. Jahaaa man ska ha baddräkt då man badar med barn, inte undra på alla kolla konstigt på mig då jag badade i bikini med ungarna i Boston ;) haha!

2010-01-13 @ 23:36:16
URL: http://sstina.blogg.se/
Postat av: lina

haha ja baddräkt är bra men grisbikinin funkar ju också :P haha

2010-01-13 @ 23:53:53
URL: http://kompismoster.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha okej, alnö it is! Jag kan följa med som stöd om du vill ;)



Aha i see..kanske måste skaffa sig en baddräkt nu då du säger det. Är ju också barnvakt ibland!

2010-01-14 @ 00:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0