Life goes on

Lina krävde en uppdatering i mitt högst intressanta liv. Så det är väl bara att lyda. Jag har aldrig en lugn stund, ändå känns det som att man inte gör någonting.
Jag har i alla fall hunnit med att jobba och snikat middag från diverse håll. Lekt med Liam och Nois. I skolans värld har jag skrivit en rapport. Eller finslipat en rapport i en veckas tid. Blir aldrig riktigt nöjd. Lämnat in en rapport. För tidigt. Hur kan man lämna in något för tidigt? Haft examinationsseminarium på vetenskaplig artikel.

Jag har sålt lite kursböcker vilket känns bra. Kan jag återanvända pengarna och köpa ny kurslitteratur. Dock tog jag pengarna för ena boken och köpte en kort kavaj. Bok. Kavaj. Inte så stor skillnad. Vem behöver en skolbok när man kan få en fin kavaj istället ;)

Några saker att längta till. Jobb hela helgen lång. Älskar avbrott i studentlivet. Att jobba är bra roligare än att plugga, för det mesta. Maries 25 års kalas. Klaras 20 års middag. Mina 21 års kalas (ja när man kommer över 20 får man ha fler än ett födelsedagsfirande). Ska nog hinna med några utgångar i januari månad också. Antar att jag blir bjuden på en inflyttningsfest ;)

Januari månad blir nog kalas, jag fyller ju trots allt 21 år. Om det nu är en ålder att längta till. Jag ser mer fram emot februari månad om jag ska vara ärlig. Dels är det fyra födelsedagar. Hoppas på tårta på åtminstone ett kalas. Dessutom börjar vi en ny kurs som verkar väldigt intressant som dessutom innefattar praktik. Att inte förglömma, en månad närmare mitt slutmål.

Kommentarer
Postat av: lina

mkt bra :)

2010-01-07 @ 22:18:33
URL: http://kompismoster.blogg.se/
Postat av: Stina

Uppdateringar gillas :) Ser mycket framemot ditt födelsedagskalas ;) Sedan blir det förmodligen inflyttningsfest någon helg efter det! Dock kom jag på att jag får nog ta alla i omgångar och ha dörrvakt ;) Är ju inte världens största lya man flyttar in i haha :D

2010-01-08 @ 19:59:54
URL: http://sstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0