Sjukstugan fortsätter

Två dygn består av 48 timmar. Av dessa 48 timmar har jag nog max varit vaken 8 timmar. Du kan ju räkna ut mina sovtimmar. Med andra ord, jag lider av allt annat än sömnbrist. Känner mig lite piggare idag, peppar peppar. Hoppas verkligen detta är på väg att vända nu, har verkligen inte tid att ligga i sängen hela dagarna.

Problemet som är nu är att magen är tom. Helt tom. Jag har knappt fått i mig något sedan i fredags och som vi alla vet så tömdes magen helt på innehåll då. Därav varför jag känner mig så otroligt svag i kroppen. Jag undrar om det är så här en anorektiker känner sig?

Dagens mål är att få i mig lite mat. Ska följa mammas råd och äta lite men ofta. Ska börja att värma lite köttsoppa och försöka få i mig ett smörgåsrån. Sedan ska jag försöka få i mig lite frisk luft. Det brukar göra gott. Därefter får jag se om jag orkar med 4 timmar på jobbet.

Åh jag älskar verkligen pantertanterna. Skvallret som flyger i luften. Jag undrar hur länge det dröjer innan ryktet om att jag är gravid florerar. Antingen hade jag magsjuka eller så är jag gravid. Något mellanting finns inte för dessa pantertanter.

Kommentarer
Postat av: Stina

Aha okej. Haha. Hm. Jag får ta mig en riktig funderare. Men jag tror att man ska bo nära stan, ni skaffade det då du fortfarande bodde hemma va? Ingen aning. Får se hur jag gör! Kanske är bra det här med att man får prova i 30 dagar? ;) Ska kolla bindingstiden, tack för rådet! :)

2010-01-10 @ 18:04:12
URL: http://sstina.blogg.se/
Postat av: Stina

haha okej typiskt! då får jag fixa det på annat sätt ;)

2010-01-10 @ 22:11:44
Postat av: Sttina

Haha ja visst var det en fin bild :) Jag undra just när veckorevyn eller någon annan tidning ringer och vill ha oss på omslaget ;D

2010-01-11 @ 12:29:26
URL: http://sstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0