Tre roliga ting

Idag fick jag höra att jag hade stora öron. Varav en kär vän började kolla på mina öron och konstatera att de var väl inte så stora. För den första personen som sa detta menade ju inte att jag var duktig på att tjuvlyssna och höra sånt som jag inte ska höra ;)

Dessutom vet du vem som var på mitt jobb igår. Jingelmannen. Från vakna med the voice. Förstår du storheten i det hela? Det är Sundsvalls svar på Brittan. Fy tusan vad coolt det var. Mindre coolt att endast tre av tjugo pers visste vem denna storhet var. Suck Sundsvall alltså.

Och till er alla som inte vet detta, men ordet MIGRÄNIKER finns faktiskt. Det är inte ett påhittat ord av mig, även fast det hade stor kapacitet att vara ett sådant.

Kommentarer
Postat av: Stina

Ingen aning vem den där mannen är alltså. Haha. Man får väl betrakta mig som lite efter då.



Se jag bättrar mig redan med kommentarer ;)

2010-01-03 @ 21:55:39
URL: http://sstina.blogg.se/
Postat av: Nina & Ante

Vi är MYCKET avundsjuka, det är ju våran stoora idol ;)

2010-01-04 @ 11:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0